Умови згоди

Умови згоди

Умови згоди
 
- компанія «ProSvitlo», що здійснює продаж через інтернет-магазин, (далі - Компанія) з одного боку, і
- замовник товарів через інтернет-магазин Компанії (далі - Замовник), з іншого боку
і зобов'язуються дотримуватися умов цієї Угоди
 
1. Щодо приймання та обробки замовлень
1.1 Розміщення замовлення
 
Замовлення приймаються за допомогою Інтернет-магазину Компанії, а також по телефону. Реєстрація означає згоду Замовника дотримуватися умов цієї Угоди.
Реєстраційні дані Замовника Компанія використовує виключно для якісної взаємодії з Замовником, і не має права передавати третім особам, за винятком випадків, передбачених законодавством України.
 
1.2 Обробка замовлення
 
Після того, як Замовник розміщує замовлення, йому приходить повідомлення на електронну адресу, що повідомляє про те, що замовлення потрапило в базу замовлень Інтернет-магазину Компанії.
Менеджер Інтернет-магазину Компанії повинен зв'язатися із Замовником по залишених контактах (телефон / електронна адреса).
Менеджер Інтернет-магазину зобов'язаний надавати консультації щодо технічних характеристик товарів, сумісності з іншими пристроями і інших питань про товари.
 
1.3 Коригування замовлення
 
При виконанні замовлення менеджер Інтернет-магазину Компанії не має права вносити зміни
в перелік замовлених товарів і ціни на них без узгодження з Замовником.
У разі відсутності будь-якого із замовлених товарів, Компанія зобов'язана попередити
про це Замовника і запропонувати відповідну заміну.
При цьому Компанія не несе відповідальності за збитки або можливо втрачений прибуток Замовника.
 
2. Про оплату і документи 
2.1 Спосіб видачі і тип документів в залежності від умов доставки і оплати 
 
 
                                                                                                   2.1.2 Доставка по Україні
 
Доставка по Україні здійснюється кур'єрськими службами. Оплату доставки замовник робить за свій рахунок.
 
2.2 Перевірка доставленого товару
 
При передачі замовлення Замовником, обидві сторони зобов'язані перевірити відповідність найменувань і кількість товару на бланку замовлення
і в товарному чеку реально привезеному товару. 
 
3. Про доставку 
3.1 Представник Компанії
 
Кур'єр Компанії (або кур'єрської служби доставки) зобов'язаний пред'явити Замовнику документ,
який підтверджує його приналежність до Компанії, а Замовник має перевірити його наявність.
 
 
3.2 Скасування замовлення
 
Замовник має право скасувати замовлення в будь-який момент, в тому числі, коли товар вже доставлений. Замовник прагне попередити
Компанію про скасування замовлення по можливості в найкоротші терміни.
Замовнику, який здійснив попередню оплату замовлення, але не отримав його у встановлений час по
своєї вині або необґрунтовано відмовився від отримання замовлення при його доставці додому або в офіс,
повертаються гроші тільки в сумі вартості товару (без транспортних витрат).
 
Замовник розуміє і погоджується, що повторювані випадки скасування замовлення в момент доставки,
а також зміна складу замовлення під час доставки і вже після здійснення продажу, може привести до того,
що Компанія не буде обслуговувати надалі цього Замовника.
 
3.3 Обмін товару
 
Обмін товару можливий протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо товар не був у вживанні,
зберіг товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також супроводжується документами,
виданими разом з товаром при його покупці.
Доставка товару в центральний офіс Компанії здійснюється за рахунок покупця.
 
4. Про законодавчу базу
 
Відносини Компанії і Замовника регулюють такі законодавчі акти: 
- «Порядок заняття торговельною дiяльнiстю i правил торговельного обслуговування населення», затверджений Кабінетом Міністрів України від 08.09.95 № 108 (зі змінами та доповненнями);
- Закон України «Про захист прав споживачів»;
- «Правила продажу товарів на замовлення та вдома у покупців» (Наказ Міністерства зовнішніх економічних зв’язків і торгівлі України від 29 березня 1999 року N 199 . Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 21 квітня 1999 р. за N 249/3542).
 
5. Про технічні характеристики, зовнішній вигляд, комплектації товарів
 
Компанія прагне надавати на сайті дійсні зображення товарів, повну інформацію про товари та їх комплектації.
При цьому Замовник визнає, що можуть бути розбіжності реальних і представлених на сайті характеристик, оскільки виробники залишають
за собою право змінювати ці характеристики без попереднього повідомлення Компанії.
Покупець повинен самостійно контролювати відповідність замовленого товару, тому опису, який він отримав в Інтернет-магазині - перевіряти їх на сайтах виробників,
уточнювати, характеристики які цікавлять у менеджера Інтернет-магазину. Замовник має право відмовитися купувати товар при виявленні невідповідності.
 
6. Про гарантії
6.1 Документи
 
При доставці товарів, на які нормативними документами встановлено гарантійні строки,
Компанія передає Замовникові технічний паспорт або інший документ, який його замінює.
У цьому документі робиться відмітка про дату продажу (день доставки) та засвідчується печаткою і підписом уповноваженої особи
Компанії.
 
6.2 Відповідальність за терміни
 
Компанія прагне в описі продукції вказувати точні терміни гарантії, однак, щоб уникнути непорозумінь,
Замовник повинен уточнювати терміни гарантії у менеджера Інтернет-магазину.
 
7. Про умови цієї Угоди
 
Компанія залишає за собою право змінювати умови даної Угоди, при цьому про всі принципові зміни
в Угоді, Компанія зобов'язується попередити Замовника по електронній пошті, а Замовник не заперечує отримувати
від Компанії повідомлення такого роду.
Компанія повинна розміщувати умови даної Угоди на своєму сайті.